WORBIKE sklep rowerowy
FABEBOOK TWITTER
Cena
od do
Producent


Rozmiar koł‚a
 
 
 

TREK SLASH 9.8 XT 2021

ROWERY - ENDURO & DOWNHILL


 - TREK SLASH 9.8 XT 2021
Cena: 29999.00PLN


Slash 9.8, to rower enduro z włókna węglowego stworzony z myślą o wymagających przeszkodach, pokonywaniu zakrętów oraz o szybszych zjazdach górskich, który do tego jest znacznie szybszy niż mogłoby Ci się wydawać! Super-sztywna i mocna rama z włókna węglowego, karbonowe koła oraz maksymalnie ulepszona technologia zawieszenia od RockShox sprawiają, że ten długodystansowiec na 29-calowych kołach jest niekwestionowanym pretendentem do podium w wyścigach enduro oraz odpowiednim wyborem dla każdego zagorzałego miłośnika kolarstwa.

 

Rama - Rama i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, wbudowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku

Widelec - RockShox ZEB Select+, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku

Amortyzator - NOWOŚĆ RockShox Super Deluxe Ultimate, sprężyna DebonAir, 3-pozycyjne tłumienie Thru Shaft, 230 x 62,5 mm

Koło przednie - NOWOŚĆ Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm

Koło tylne - NOWOŚĆ Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, piasta Rapid Drive 108, na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm

Piasta przednia - Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm

Piasta tylna - Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, oś ze stopu aluminium, tarcza na 6 śrub, bębenek Shimano MicroSpline, Boost148, oś przelotowa 12 mm

Opony - Bontrager SE4/SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,40/2,60"

Manetka - Shimano XT M8100, 12-rzędowy

Przerzutka tylna - Shimano XT M8100, długi wózek, maks. zębatka 51T

Korba - Shimano XT M8120, 30T, Boost (linia łańcucha 55 mm)

Wkład suportu - Shimano SM-BB52, 73 mm, gwintowany z zewnętrznym łożyskiem

Kaseta - Shimano XT M8100, 10-51, 12-rzędowa

Łańcuch - Shimano XT M8100, 12-rzędowy

Siodełko - Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm

Sztyca - Bontrager Line Elite Dropper, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm

Kierownica - Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm

Chwyty - Bontrager XR Trail Pro, stop aluminium z obejmą

Wspornik kierownicy - Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, zgodny z Blendr, 0 stopni, 35 mm długości

Stery - Wbudowana ochrona Knock Block 2.0, zakres 67 stopni (w zestawie wkład bez ograniczenia zakresu), uszczelniane łożysko maszynowe, góra 1-1/8", dół 1,5"

Hamulec - Hydrauliczny hamulec tarczowy 4-tłoczkowy Shimano SLX M7120

Akcesoria - Torba Bontrager BITS montowana wewnątrz ramy



Galeria produktu:
TREK SLASH 9.8 XT 2021  TREK SLASH 9.8 XT 2021  TREK SLASH 9.8 XT 2021